阿太最強

今日放工後去理髮,在髮型屋洗頭後在座位中呆等,正在打盹中突然聽見以下對話…

髮型師(男):「太太,其實個頭你想點搞?」
阿太:「哎…咁………」 (因為阿太把聲好矇,聽唔清楚…)
髮型師:「其實如果咁修剪依邊,其實無問題,不過唔係幾好喎。」
阿太:「……」(繼續依依哦哦中…)
髮型師:「太太,你把直髮嚟,剪唔到佢變彎個喎」
阿太:「……」(都係依依哦哦…)
髮型師:「太太,在我嚟講,你個頭已經剪完嘞,你啲要求我做唔到,不如我搵其他髮型師幫你吖。」
阿太:「唔駛,你幫我咁……」(仍然聽唔清楚…)

髮型師同阿太繼續拉据了數分鐘,忽然有突破性發展…


髮型師:「太太,不如咁啦,我唔收你錢,好唔好?」
阿太:「唔收錢呀……咁…」(都係聽唔清楚)
阿太:「你寧願唔收錢都唔同我整呀…你唔收錢都好,不過你幫我整埋…」(佢仲要整咩呢,就係聽唔到)
髮型師:「哦,無所謂啦。唔好意思呀太太。」

之後個阿太走了,髮型師小聲與接待員埋怨了兩句,真的是人之常情。我對這個髮型師的耐性及禮貌印象很好,其實這間髮型屋的服務一直都很好。

那位阿太並不是罵街式的阿太,不過就是不斷地說,循環不息地說,令到那位髮型師煩到沒法子,只好不收費用送她出門口。

阿太,的確最強!

留言

此網誌的熱門文章

山步行 - 鶴咀

露營初體驗 — 西貢灣仔西營地

野營樂 — 南山營地