Rolleiflex T - Fuji RVP 100 #2

上個月拍下的照片,因五月開始就病了,由普通感冒被庸醫弄至支氣管炎,足足大半個月才好轉,所以都沒功夫將沖好的正片放上網。拍了兩卷Fuji RVP 100正片,的確色調有點偏冷,而且有點藍藍紫紫的,Lab的老闆向我推薦Fuji RDP,而且他亦終於說我的正片有部份曝光正確了,真是多得他的指點,有進步總是令人高興呀!


Heritage某餐廳 / Restaurant in Heritage

石峽尾 / Shek Kip Mei


青衣海濱 / Tsing Yi Coast

深水埗擺街 / Sham Shui Po Road Market

青衣海濱 / Tsing Yi Coast

迪士尼酒店房間 / Hong Kong Disneyland Hotel Room

留言

  1. 多謝。

    好左好多,雖然未好哂,有時咳真係搞好耐。

    回覆刪除
  2. 想問一下.... 沖120菲林...邊度最平??
    我都打算買CANNON 9000F SCANNER .
    長遠計...無咁貴...

    另外想問...邊度有得學沖相?

    THANKS ! 我得大陸出的120 牡丹

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我就冇搵邊度平,我都係就腳就算。我就通常去荔枝角For the Art Studio,平就唔平,不過快。

      學沖相…間唔中會係dchome見到,如果沖黑白都可以自學。

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

山步行 - 鶴咀

露營初體驗 — 西貢灣仔西營地

野營樂 — 南山營地