街拍 / Street Photo #1

今日本是去志蓮靜苑拍照,出門時還風和日麗、藍天白雲的,怎料在旺角午飯後就變得天陰陰,而且更是有烏雲像會下雨的樣子,唯有放棄原有計劃…只是難得帶上了三腳架及Lee RF75 Filters,浪費了呀。

在旺角及深水埗看看攝影店兼街拍,亦練習一下盲拍 (Leica M8 + Leica Summicron-M 35mm IV):

飯後在女人街行去星際之時,看見金髮美女在選講,很自然的舉起相機拍下。
香港 旺角 / Hong Kong, Mongkok


廣告…廣告…
香港 旺角 / Hong Kong, Mongkok

深水埗近貴林街的豬肉檔。
香港 深水埗 / Hong Kong, Shamp Shui Po

盲拍中,可惜阿伯行得太快,濛了…
香港 深水埗 / Hong Kong, Shamp Shui Po

深水埗典型的舊區建築。
香港 深水埗 / Hong Kong, Shamp Shui Po

亦是盲拍,一家人買餸後回家,這張比較上清晰。
香港 深水埗 / Hong Kong, Shamp Shui Po

通洲街,舊樓、地盤、手推車。
香港 深水埗 / Hong Kong, Shamp Shui Po

留言

  1. KELVIN (從你個BLOG的URL估你叫KELVIN),我最近手痕買左部菲林SLR RICOH KR5.
    終於可以試玩菲林...
    但原來, 我對手動機手動鏡, 完全摸不著頭腦.
    要點樣測光. 無錢買測光錶, 有冇其他替代方法...?
    邊度買菲林平D?
    邊度沖晒平D...?
    好多野唔識. 唔知你之前有冇一0的網站資料可以俾我參考下?
    唔該晒.

    回覆刪除
  2. 冇錯呀,我叫Kelvin。

    我就未用過SLR,但係我認為同DSLR既操作應該差唔多掛?部機應該有內置測光,不過係要用電,冇電就冇測光啦。咁唔用內置測光,就要外置,即係要測光表。其實二手都唔太貴,可去Dchome睇睇。目測都得,可以練習用Sunny 16目測,http://blog.yam.com/alan594/article/21153446。

    菲林我都係去成成買,我都諗住上淘寶買,我試過得再同你講。

    沖菲林,深水埗東昇啲人話幾好,我就去荔枝角沖,因為佢沖正片同黑白相,兩個鐘有得攞,好快手。

    你可以去Dchome既傳統相機討論區爬文,我大部份關於菲林既知識都係依個區搵既。

    回覆刪除
  3. 我上網睇左少少,部機用裂像對焦,同Leica M8一樣。如果未用過,係要練習一下,熟左就好快。

    回覆刪除
  4. 希望幫到你啦。

    係,我漏左我沖底片既店。間嘢離荔枝角地鐵一段路,係工業大厦到。價錢唔算係平,所以如果沖負片就未必要去,黑白同正片就好快手。

    https://www.facebook.com/ForTheArtStudio

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

山步行 - 鶴咀

露營初體驗 — 西貢灣仔西營地

野營樂 — 南山營地